Y'ALL

Jul 23

i have a thing about adults telling kids that they’re “really mature” for their age or that they’re “not really” kids. i think it just sets them up for some unhealthy expectations about themselves for the rest of their lives - i know that shit happened to me because i had to grow up fast to translate for my parents and take care of myself when they couldn’t because of language and resource inaccess. 

it’s important for our kids to know it’s okay for them to be kids

these days i’m really trying to remember to let my 9 year old sister know she is still a kid even when she is the tallest and biggest in her classes and is constantly mistaken for and expected to be a teenager.

this shit is just so important, especially for kids of color, little girls of color who start facing fucked up shit far too young because the rationalization is that they’re “really mature” for their age.

white people stay the fuck off of that post 

thebigblackwolfe replied to your post: you know what’s sad? when cis het peop…

do you mean when they complain about us not giving them enough info for their master’s thesis

omg stop

you know what’s sad? when cis het people of color tell queer n trans people of color that we “talk too much” about queer shit and “not enough” about being people of color 

white people saying shit like “i don’t see color, i see humans” is so fucked because while they think it’s ~*anti-racism*~ it actually reinforces the dominant idea that color =/= humanity because it doesn’t recognize how much of people of color’s humanity is constructed by and defined by race in this world. and of course, continues to position white people as just people and just human. white people only wanna see other white people is what they’re saying.

Jul 22

[photo description: image of a tiny little pug wearing fake, orange, broad butterfly wings.]thepositiveimpact:

awwww-cute:

My pug has become a beautiful puggerfly

PUGGERFLY

cunthulhu
we need

[photo description: image of a tiny little pug wearing fake, orange, broad butterfly wings.]
thepositiveimpact
:

awwww-cute:

My pug has become a beautiful puggerfly

PUGGERFLY

cunthulhu

we need

(via secretandroid)

i get to share my life with probably the most tender freak i know, that makes me so happy

i love what i’m doing but i’m so fucking glad this is the last week i have to get up at the ass crack of dawn. thank you.

Jul 21

meloetta:

"text me when you get home so i know you’re safe" kinda people are the people i wanna be around

(via yanettkawsani)

i would like to cover twice by little dragon. can we make this happen please

finally got my septum pierced again after jess and i’s caught on each other’s last winter… 

finally got my septum pierced again after jess and i’s caught on each other’s last winter… 

Jul 20

“omg no one ever tells me things” — me, literally every time i gossip

gender??? In THIS economy?!

(Source: genderv0id, via brownnipplebraggadocio)

being (crazy) in love

i know that sometimes i am hard to make sense of, that sometimes no matter how many times you bring me in closer, rub my head and kiss my nose, i am reluctant to believe that i am not a burden or difficult, annoying, upsetting to be around. i know that even when i am trying hard to hold it together for my own sake, you don’t ask me to pretend to be ok for you. i know that in the morning when i wake up searching for you, the smallest smile as you slowly open your eyes will do. 

i know that when the world around me feels unreal, when i spend hours or even days believing that this is all a dream because i’m so in my head, feeling lost and scared, you help keep me in reality without shaming me or pressuring me to get grounded again. 

i am only really starting to know how everything in my life has accumulated into these past few months of restlessness. i am only really starting to know how to handle when i disassociate and feel not of my own body. i am only really starting to know again how to be gentle with myself, how to relearn/regain/reconnect all of the parts of me that have been hard to hang onto. 

and i know that i love you a lot; i know that i owe you nothing but am still so deeply grateful that if i were to pick up the phone, call you at 2am and come knocking while you slept, you’d pick up, open your doors and put a pause in your rest, hear me say, “i’m feeling crazy” and legitimize me, listen to me cry and remind me in between your soft and sleepy breaths that something’s gonna give. with you, even when my brain feels scrambled, it always feels like something’s gonna give.

Jul 19

cunthulhu:

homemade smoothie, the best fuckin pizza, Skype with my honey bunny. 💜💜💜

^_^

cunthulhu:

homemade smoothie, the best fuckin pizza, Skype with my honey bunny. 💜💜💜

^_^